Saturday 28 January 2012

Banner bersekongkol dengan Roadshow HASAN UG - Nasaruddin buat Laporan Polis

Ust Nasha membuat Laporan Polis nafi terlibat dalam salah satu program roadshow Hassan Ali di Bandar Baru Bangi pada 31 Jan 2012
Kenyataan Ust Nasha di Facebook

Ustaz Nasa membuat laporan polis bahawa beliau tidak sekali2 tidak terlibat.....malah beliau tidak sedar langsung bahawa beliau diregukan dengan Hassan Ali dalam salah satu program roadshow Hassan Ali di Bandar Baru Bangi pada 31 Jan 2012, Selasa, 9.00 malam di Balai Pahlawan, Padang Seksyen 2, Bandar Baru Bangi minggu depan.

Kerja sapa ini?

Inilah kerja iblis-iblis yang bertopengkan manusia.....inilah perbuatan tangan-tangan gatal yang berniat jahat agar sorang lagi pimpinan ter'cicir' dalam perjuangan.

Manakala Hasan Ali pula terus hanyut dalam syok sendiri.....dalam kehairan sendiri.....dalam ujub sendiri.

Samada dalam sedar.....atau separuh sedar.....atau tak sedar langsung.....ha ha ha yang sebenarnya beliau telah di'tunggang' oleh kumpulan tertentu.....alangkah ter'hina'nya jika seseorang yang kuat 'aqidah'nya serta mempunyai rantaian kelulsan sehingga ke peringkat PhD menjadi 'kuda tunggangan' oleh individu tertentu yang muflis politik atau kumpulan atau pertubuhan tertentu yang sedang terlantar 'nazak' menunggu tarikh 'keramat' PRU13.


* ulasan KP :

itu la Nasa oi, yang hang dok kelam kabut pi join PC kat rumah NAJIS UG tu buat menatang apa? dah tau puak anjing tunggangan lembUMNO memang bangsa tak paham AKIDAH, tak setanding AKIDAH HASAN UG, GATAI DOK PI MENYENDEN SEKALI BUAT APA ??? lain kali pi la sokong statement Bini Rosmah lagi, pi la tentang dan lawan pendirian PAS da PR lagi, pi guna Media lembUMNO kalau nak menyalak lagi, baru ada akai, kan dah kena guna gambaq roadshow dengan PAKAR MATIBASI HASAN AL AKIDAHI AL UG. Baru hang ada akai. 

Aku geram lama dah nak pesan, jangan cari pasai pi bersekongkol dengan puak yang "KUAT" SANGAT - SANGAT AKIDAH UG depa tu, bala mai kat hang sekali, dah jadi Timbalan Presiden PAS kot dulu, AKAI ADA?? letak akai di otak, bukan di lutut. SEKIAN.. ABU !!! SAY NO TO NAJISSSSSSSS UG !!!!!!!

No comments:

Post a Comment