Monday 16 January 2012

Anugerah LEMBU terkaya Malaysia, miliki kondo, restoren mewah dan KINI KREDIT KAD pula !!!!

Sebentar tadi, Pengarah Stratergi PKR, saudara Rafizi Ramli membuat pendedahan susulan berkenaan Isu Penyelewengan NFC oleh keluarga Ketua Wanita lembUMNO. Jika sebelum ini, negara digemparkan dengan pededahan penyelewengan dana kerajaan untuk projek NFC yang mencecah RM 250 Juta. Tidak cukup dengan ini, penyalahgunaan wang untuk pembelian kondo mewah di dalam dan luar negara disamping menyalahgunakan wang Rakyat untuk melancong adalah dilihat sebagai mengkhianati HAK dan AMANAH Rakyat.

Belumpun reda isu Ketua Wanita sinsing lengan lembUMNO dan keluarganya, sehingga TERpohon cuti selama 3 minggu, Isu ini kembali memanaskan suasana negara apabila pendedahan di buat mengenai penyalahgunaan dana NFC untuk membayar kad kredit anak beranak Ketua Wanita lembUMNO ini. Degan jumlah hampir mencecah RM 600 000, perkara ini dilihat sebagai pengkhianatan yang telah sampai ketahap maksimum, dan minah sinsing lengan ini wajar dikenakan hukuman dengan kadar segera. Hal ini bagi mengelakkan lebih banyak kemewahan dan kekayaan yang akan diperolehi oleh lembUMNO - lembUMNO ini, yang dibimbangi akan memecahkan rekod dunia sebagai BINATANG PALING KAYA DLAAM DUNIA, kerana dibela oleh lembUMNO sendiri.

Jika perkara ini dipandang enteng, maka penipuan dan pengkhianatan terhadap harta dan aset negara akan terus membarah. Sekaligus akan menjadikan keadaan dunia tidak stabil, kerana ekonomi dipegang dan dikuasai oleh LEMBumno. Sekian laporan warta maghrib, untuk warga penentang lembUMNO berkondo + kad kredit.

Maklumat lanjut tentang keupayaan LEMBumno memiliki dna menggunakan kad kredit, sili ke SINI

p/s : Jangan terkejut kalau lepas ni, tengok lembUMNO jalan kat Mall sambil shopping, dan swap kredit kead. itu feneomena biasa di Malaysia, selagi Parti LEMBumno terus memerintah

No comments:

Post a Comment