Monday 16 January 2012

Parasit NAJIS UG Menyalak Lagi ???

Tidak cukup dengan masalah yang pelbagai selama ini, Pencinta NAJIS UG hari ini menyalak lagi dengan menyatakan akan mengadakap roadshow untuk mendedahkan golongan parasit dalam PAS yang telah mengubah haluan PAS selama ini. Parasit NAJIS UG ini juga turut menyalahkna PAS yang didakwa tunduk kepada PKR dan sekali lagi turut menyalahkan DSAI dan meneruskan agenda FITNAH dengan kerjasama TV3 SUKU dan lembUMNO.

Parasit yang telah membawa barah dan kudis sejak awal penyertaannya kedalam PAS telah memberikan kelapangan dan kelegaan kepada perjuangan PAS apabila Parasit NAJIS UG ini dipecat baru - baru ini. Walaubagaimanapun, NAJIS UG yang " mencari makan " dalam PAS sehingga naik kejawatan antara yang tertinggi dalam PAS sebelum ini akhirnya  menunjukkan imej dan wajah sebenar selepas pemecatannya. Pejuang meLAYU sejati ala - ala PERKOSA Al Kataki, disamping imej kelembUMNO yang amat sejati dengan dirinya, yang mengutamakan perjuangan sempit dan bodoh meLAYU ala - ala lembUMNO kini kelihatan lebih garang, dan seronok dengan identiti sebenarnya, setelah sekian lama terpaksa berlakon untuk "coverline" dan mengelakkan identitinya terdedah. Tapi KAMI TAHU !!!! Kalian ingat perjumpaan dalam gelap?? kalian ingat isu kenyataan yang bercanggah dengan Syura PAS ??? Kalian ingat isu NAJIS UG ??? KAMI TAHU SIAPA ANDA NAJIS UG !!!!!

Pemecatan beliau ini dilihat sebagai rahmat dan sinar baru kepada PAS, untuk memudahkan lagi usaha PAS untuk memartabatkan Islam dan menjaga Kebajikan rakyat. Kewujudan PARASIT NAJIS UG sepertinya hanya akan merencatkan dan mencemarkan imej PAS dan Pakatan Rakyat sahaja, andai kita berjaya menwan Putrajaya kelak. Golongan - golongan PARASIT NAJIS UG seperti ini harus disingkirkan lebih awal, untuk mengelakkan daripada terus menjahanamkan imej Islam. Maka, peringatan kepada beberapa kerat PENCINTA NAJIS UG yang masih bersarang dalam PAS, baik kalian berambus cepat - cepat. Jangan nak merosakkan nama PAS dan Islam lagi kelak. Tak kisah la anda pegang Parlimen Bachok ke, Penah jawat jawatan SU agung PAS ke, Timbalan Presiden ke atau apapun jawatan anda, BERAMBUSLAH dengan kadar segera, dan pergi BERSELIMUT dangan NAJIS UG dan lembUMNO anda. PERJUANGAN KALIAN DI SANA !!!!!

salakan dan tempik lolong NAJIS UG boleh dilihat di sini, sini dan sini

No comments:

Post a Comment