Wednesday 11 January 2012

Geran Kerajaan = Wang Zakat, UMNO makin berbelit - belit

Sebelum baca artikel kelonsongpeluru dibawah, kena tengok disini dahulu, insyaAllah kalian akan faham maksud dan intipatinya.
 
Sebelum ini, gegak gempita dicanang dan dipertahan yang wang zakat tidak ditelan seenak rasa oleh UMNO. Namun bila adanya pendedahan demi pendedahan beserta bukti dokumennya,menyalak lagi beberapa "ANJING" tunggangan UMNO dengan secara tiba - tiba, berdasarkan rujukan kepada kitab muktabar Al Doremoni, wujud golongan ASNAF ke 9 yang LAYAK mentekedarah wang ZAKAT, iaitu UMNO dan kuda tunggangan mereka. Melalaklah kesekian kalinya dengan sekejap nafi, tiba - tiba mengaku, kemudian nafi, dan yang terbaru, NAFI dalam SETUJU !!! Budaya belit membelit dan kelentong rakyat makin teserlah, makin bercakap makin nampak kebodohan masing - masing.

Kalau isu TGNA ke Makkah, yang didakwa kononya berunsurkan rasuah, dicanang bagai nak runtuh dunia. Namun bila disiasat, tak ada isu dan apa pun yang boleh disabitkan, maka tersipu malu masing - masing, dan keluarlah kenyataan, "Tak ada laporan, tak bermakna tak ada rasuah". Jawapan aku mudah untuk kenyataan sejahil murakkab ni, BODOH !!!! Tapi bila isu UMNO menipu dan menyalahgunakan wang rakyat melalui orang besar mereka, dengan sesuka hatinya akan keluarlah hukum dan peraturan baru yang akan mengHALALkan kerja keji mereka ini.

Jika nak dibincangkan soal rasuah, salahguna kuasa, menzalimi rakyat dan MENENTANG ALLAH, yang tu tak perlulah, sebab tu memang CIRI - CIRI dan KRITERIA WAJIB UMNO. Tapi kali ini, terlampau telajak kebodohan yang dipertontonkan. Memang Jahil + Bangang + Bengap = UMNGOK. Moga kelak, dengan kelakuan yang MAHA ZALIM, menipu dan mengkhianati amanah, disamping salahguna kuasa dan kronisme tahap maksima, teringin nak saksikan bagaimana kelak golongan PENENTANG TUHAN ini ketika berdepan dengan Rabbul 'Izzati di Mahsyar, boleh ke mereka ni nak RASUAH Tuhan di Mahsyar??? MINTAK MAAF, neraka menanti, pemerintahan tirani dan kuku besi.

Kesimpulannya, RASUAH + PENIPUAN + ZALIM + KRONISME + PENENTANG TUHAN + SEKULAR + SEGALA BENTUK MAKSIAT DAN KEMUNGKARAN = UMNO ( United Musyrikin National Organisation ). Sekian.

No comments:

Post a Comment