Sunday 22 January 2012

ISU LEMBU, KOMEN AL KATAKI???

PERKOSA pimpinan KATAK PASIR yang menyeru ahlinya agar menunaikan solat hajat selepas asar baru - baru ini JAHIL+ BODOH + BANGANG TAK MAU DIAJAR telah bersama - sama dengan 11 lagi NGO, seperti yang dilaporkan di Malaysiakini, telah mendapat taklimat khas daripada Pengerusi NFC a.k.a Projek lembUMNO berkenaan dengan dengan isu perbelanjaan dan penyelewengan dalam NFC, seperti yang didedahkan oleh Pengarah Stratergi PKR, Saudara Rafizi Ramli.

Antara penjelasan yang dimaklumkan oleh KATAK PASIR selepas daripada perjumpaan itu, terdapat pihak yang menjual maklumat kepada pembangkang, kerana dendam. ISU kali ini bukan soal dendam atau apa isu sekalipun, ITU TAK PENTING !!!! Yang penting adalah PENYELEWENGAN TERSEBUT BERLAKU ATAUPUN TIDAK???? Perkara ini telah menjadi topik yang sangat hangat diperkatakan kerana melibatkan penyelewengan dan penggunaan HARTA NEGARA a.k.a WANG RAKYAT !!! Maka RAKYAT berhak tahu samada segala pendedahan dan dakwaan yang dikemukakan ini BENAR, atau sebaliknya.

Perkara ini dilihat semakin memeningkan minda marhaen apabila tindakan Polis Raja Di Malaysia dan Suruhanjaya Pembunuh Rakyat Malaysia seolah - olah buta dan pekak dengan segala pendedahan yang dilakukan. Reaksi yang lembab dan ala OKU sangat meragukan RAKYAT. Andai isu yang berkaitan dengan PAS dan Pakatan Rakyat, walaupun tanpa bukti, bagaikan lipas kudung, mereka terus menggelabah nak menyiasat, dan akhirnya, TIADA KES UNTUK DISIASAT !!! Tapi senario berbeza apabila isu melibatkan ahli team solat hajat selepas asar dan lembUMNO, mereka seolah - olah BUTA, PEKAK, dan BISU !!!!

Rakyat memerhatikan tindakan bodoh dan tidak bertanggungjawab lembUMNO dan kumpulan pelahap dan penyangak mereka. Nada rakyat semakin muak dan menyampah dengan tindakan BODOH dan KURANG HAJAR ini. Andai perubahan segera tidak dilakukan, MEMANG TAK AKAN BERUBAH PUN !!!! maka tunggulah saat dan ketikanya, PRU 13 akan menghukum KERAjaan lembUMNO. Suara RAKYAT Suara KERAMAT !!!!

HIDUP HIDUP, HIDUP RAKYAT,
HANCUR HANCUR, HANCUR KERAjaan lembUMNO !!!!!

No comments:

Post a Comment